m_fmic

FILOZOFIE

De la idee la concept si implementare


        Ca oameni de creatie, atunci cand construim un brand, avem in vedere ingredientele principale ce se gasesc in viziunea acestuia si incercam sa le transpunem in elemente vizuale. Uneori, aceste povesti pot fi transmise in stare pura, iar alteori, ele au nevoie de un ambalaj frumos, pentru ca rezultatul sa vorbeasca pe limba tuturor.

        „Fapte Verzi” este brandul apropiat de oameni și de natură. Este brandul care luptă în folosul comunității din care face parte, ajutând oamenii să devină mai buni. Este un brand social, ce nu are nevoie de publicitate mascată, ci doar  de cineva să-i spună povestea pură. Valorile de brand precum responsabilitate, devotament și empatie izvorăsc din activitatea desfășurată de echipa din spatele brandului. Creativitatea și integritatea vin în completarea acestora, pentru a sublinia spiritul artistic, dar și principiul de bază din spatele unui brand social”

        Logo-ul este compus din mai multe elemente, care impreuna creioneaza imaginea “Fapte Verzi”forma circulara, trimite cu gandul la reciclare, ciclicitate si este o forma perfecta. Culorile sunt o combinatie contrastanta si vesela – nuanta de verde facand trimitere directa la reciclare, ecologie si natura, iar accentul de portocaliu reprezinta cuvinte cheie precum: vivacitate, energie, optimism, incredere.

        Elementul ce face trimitere la un nasture cusut, este gandit pentru a face conexiunea cu ideea de personalizare si realizarea lucrurilor nu doar manual ci si cu implicare sufleteasca. Rezultatul vorbeste despre increderea si optimismul pe care l-am resimtit in colaborarea pe parcursul acestui proiect, elemente fara de care nu am  putut sa realizam ceva memorabil.

autori: Tib Roibu & Alina Petrea